Hjem fra ferie med flat og flott mage

Endelig har du tid til å spise frokost, slappe av med lange lunsjer og nyte middager på stemningsfulle restauranter med god mat og drikke. Hadde det ikke vært fint hvis du kunne unngå magetrøbbel– og i tillegg komme hjem uten å ha lagt på deg flere kilo?
Råd 1: Tenk hygiene
Vask hendene dine ofte. Verden er full av bakterier som kroppen din aldri har vært utsatt for tidligere. Vil du være helt sikker, ta med Antibac – men uansett: Vask hendene grundig, så ofte du kan.

Råd 2: Tenk kalorier
Formelen er enkel: Du må forbrenne minst like mange kalorier som du får i deg. Både frokosten, lunsjen og middagen kan bli like minnerik uten fete sauser, pommes frites og søte drinker.

Råd 3: Vær snill med tarmen
Drikk flaskevann – si nei takk til isbiter, og unngå fristende retter fra buffeten. Alt du ser kan være satt fram for tredje dag på rad, og ingen vet hvilke biologiske reaksjoner som foregår i den fristende retten. Tarmen din er sterk og motstandsdyktig, men ikke utsett den for stormangrep fra ukjente bakterier.

Råd 4: Peptid+
Peptid+ stabiliserer blodsukkeret, gir næring til den sunne tarmfloraen, bringer tarmen i balanse og sørger for at glukose blir til muskler i stedet for fett. Start ferien med en ny vane. Ha Peptid+ i toalettmappen – og ta Peptid+ til frokost og middag.

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